Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

Nákup v internetovom obchode www.fifoautoshop.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

Predávajúci: Fifo Auto s.r.o. ,Dolné Obdokovce 371, 95102, Pohranice,  IČO: 47021586 , DIČ: 2023716981 . Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Nitre, Oddiel: Sro, Vložka číslo:33815/N.

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu www.fifoautoshop.sk

 

OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu www.fifoautoshop.sk

Tovar si môže objednať:

- korektným vyplnením objednávky na stránkach internetového obchodu www.fifoautoshop.sk

- telefonicky na čísle : 0903429334

 

Po odoslaní objednávky dostane kupujúci e-mail s informáciou o prijatí objednávky do systému. Naši pracovníci môžu kupujúceho kedykoľvek kontaktovať dodatočne aj telefonicky, či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií.

 

Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok a cien prepravy.

Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.

Každá objednávka musí obsahovať:

- Meno kupujúceho

- Poštovú adresu pre doručenie tovaru

- Telefonické číslo a e-mail

- Objednávací kód tovaru, alebo presný názov tovaru

- Počet kusov z každej položky tovaru

- Dátum vystavenia objednávky

- Spôsob úhrady za tovar

- Spôsob prepravy a prevzatia tovaru

- Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:

  IČO a SK DIČ spoločnosti

  Kontaktnú osobu a telefón

  Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)

 

PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

 

Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

- Bankovým prevodom

- Platobnou kartou

- V hotovosti na pobočke

- Kuriérnou dobierkou

Pri platbe pred prevzatím tovaru vykonávajte úhradu až po tom, ako Vám príde e-mailom potvrdenie objednávky.

 

Ak zákaznkazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.

Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode www.fioautoshop.sk

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.

Pri niektorých položkách ako napr. brzdové strmene, prevodovky riadenia, palivové čerpadlá, olejové čerpadlá, vstrekovacie trysky a iné sa môže účtovať repasačná záloha.

Výška repasačnej zálohy bude zákazníkovi oznámená pracovníkom telefonicky alebo emailom až po potvrdení objednávky. Zákazník obdrží repasačnú zálohu späť po odoslaní pôvodného dielu v  balení, v ktorom mu bol doručený ním objednaný nový kus. Toto sa vzťahuje na každý konkrétny objednaný kus tovaru. Repasačná záloha sa posiela zákazníkovi výhradne bankovým prevodom, nie poštovou zloženkou. 

 

DODACIE PODMIENKY

Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (kuriérom).

Tovar skladom bude odoslaný kupujúcemu do 2 pracovných dní od potvrdenia prijatia objednávky. Pri platbe pred prevzatím tovaru (predom, proforma) do 2 dní od prijatia platby na účet predávajúceho.

Pokiaľ je tovar odosielaný poštou a zásielka Vám nepríde do 3 dní od prijatia e-mailu s oznámením o odoslaní objednávky, informujte sa na zásielku na základe identifikačného čísla zásielky, ktoré posielame ako súčasť oznámenia o odoslaní balíka.

V prípade, že nebudeme schopní dodať zakúpený tovar od vybraného výrobcu, vyhradzjeme si právo poslať adekvátnu alternatívnu náhradu za objednaný tovar aj od iného výrobcu.

Za doručenie objednaného tovaru v rámci Slovenskej republiky predávajúci účtuje prepravné náklady uvedené v pri potvrdení objednávky.

Pri preberaní krehkého tovaru (svetlá, spätné zrkadlá, karosárske diely ...) od kuriéra alebo z pošty, prosíme skontrolujte si tovar priamo na pošte, alebo v prítomnosti poštového kuriéra pre prípadné poškodenie prepravnou spoločnosťou. V prípade, že tovar bude poškodený kontaktujte v prvom kroku poštu, alebo kuriéra aby sme predišli komplikáciám pri reklamácií. Kuriér je povinný spísať škodový zápis.

Doručenie tovaru mimo SR je spoplatňované individuálne podľa miesta doručenia. Cenu prepravy Vám oznámime po objednávke (do poznámky v košíku potrebné uviesť adresu dodania a krajinu).

ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho

Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.

Objednávku môžete stornovať telefonicky.

Storno objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

  • objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd. )
  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená späť na jeho účet.

VÝMENA TOVARU


V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Výmenu tovaru je možné zrealizovať do 14. dní od prevzatia tovaru, po 14. dňoch výmenu tovaru neakceptujeme. Tovar vymieňame iba za tovar v rovnakej alebo vyššej cenovej hladine. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu kuriérskou spoločnosťou, alebo poštou. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.

VRÁTENIE TOVARU

Zakúpený tovar je možné vrátiť, čiže odstúpiť od zmluvy do 14. pracovných dní od prevzatia tovaru kupujúcim. Spolu s tovarom je nutné zaslať kópiu dokladu o kúpe (faktúra) a správne vyplnený formulár na vrátenie tovaru, ktorý je dostupný na konci obchodných podmienok . Po uplynutí lehoty (14. prac. dní) neakceptujeme vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy a následné vrátenie peňazí. Je možná len výmena tovar za tovar (do 30. dní od prebratia tovaru). 

Tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom stave a pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom a návodom. 

Tovar zaslaný späť na prevádzku dodávateľa bude týmto bez zbytočného odkladu posúdený. Všetky výrobky značky K&N sú výlučne na špeciálnu objednávku a z tohto dôvodu ich vrátenie nie je možné. Zákazník svojim vyjadrením v elektronickej podobe potvrdzuje ,že  s tímto opatrením súhlasí.

UPOZORŇUJEME ŽE ELEKTRONICKÉ SÚČIASTKY NIEJE MOŽNÉ VRÁTIŤ !!!

Najneskôr do 14 dní bude suma za vrátený tovar vrátane poštovného odoslaná kupujúcemu na jeho bankový účet. Peniaze neposielame na adresu!

Zmluvu uzatvorenú na diaľku so spotrebiteľom možno zrušiť len za podmienok stanovených občianskym zákonníkom (§ 49, § 517 odst.1, § 597, § 623, § 679).

Upozornenie: 
Žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. kamennom obchode (prevádzkarni). Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný. 

REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia.Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť prepravcovi a následne našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.Nepasujúci tovar nie je reklamácia tovaru. 



Záruka sa nevzťahuje na:



a) vady zapríčinené opotrebením pri bežnom používaní
b) vady zapríčinené nesprávnym použitím
c) vady zapríčinené nesprávnou (neodbornou) montážou
d) vady zapríčinené nesprávnym skladovaním


Postup pri reklamácii:

1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom (info@fifoautoshop.sk), či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík kuriérskou spoločnosťou (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu
4) zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode, reklamačný formulár našej firmy, doklad o montáži, protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať. Nepasujúci tovar nie je reklamácia tovaru. 


Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie,najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.

Reklamácie sú vybavované v súlade s Občianskym zákonníkom SR.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

Predávajúci sa zaväzuje, že získané údaje poskytnuté kupujúcim pri objednávaní, budú slúžiť výlučne pre potreby predávajúceho.

Predávajúci tieto informácie neposkytne tretím osobám, ani iným subjektom.

 

Zákazník poskytuje svoje osobné údaje dobrovoľne a potvrdzuje, že bol oboznámený so všetkými potrebnými informáciami podľa § 10 ods. 1 a 2 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobnkona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (ďalej len ,,zákon“) a bol poučený o právach podľa § 20 až 22 zákona.

Zákazník akceptuje, že uvedením svojho telefónneho čísla na internetovej stránke www.fifoautoshop.sk súhlasí s príjmaním SMS správ a hovorov od spoločnosti Fifo Auto s.r.o.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA


1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobudli platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom portáli www.fifoautoshop.sk .

2. Predávajúci je oprávnený na základe vlastného uváženia kedykoľvek zmeniť znenie Všeobecných obchodných podmienok. Nové znenie Všeobecných obchodných podmienok nadobúda účinnosť dňom, kedy sú zverejnené na internetovom portáli. Dovtedy platné Všeobecné obchodné podmienky strácajú platnosť a účinnosť dňom nadobudnutia platnosti a účinnosti nových Všeobecných obchodných podmienok.

Formulár na odstúpenie od zmluvy/reklamačný formulár

2017    FIFOAUTOSHOP.SK - Eshop s autodielmi