7 odporúčaní, ktoré musíme dodržiavať pri inštalácii repasovaného motora

15.05.2022

Blog image

Výmena motora vo vozidle je komplexná úloha, ktorá si vyžaduje pokročilé mechanické znalosti, ako aj trpezlivosť a určitú metodiku. Dobrá inštalácia je kľúčom k tomu, aby sa zabezpečilo, že vozidlo bude aj naďalej fungovať rovnako dobre alebo dokonca lepšie ako pred výskytom poruchy, a to je určite to, čo majiteľ vozidla hľadá, keď sa rozhodne kúpiť repasovaný motor , aby sa mohol vrátiť do prevádzky . spustiť to.

Vzhľadom na dôležitosť, ktorú má inštalácia pre správne fungovanie motora, veríme, že je vhodné podeliť sa s vami o sériu všeobecných odporúčaní, ktoré je dôležité vziať do úvahy, aby sa zaručila dobre vykonaná práca, ktorá neskôr nemôže ovplyvniť produkt. záruka. Preto je potrebné venovať osobitnú pozornosť:

1.- Overovanie a odstraňovanie starých porúch

Aby sa poruchy neopakovali, je dôležité najprv overiť, čo ich spôsobuje a nájsť riešenie, aby sa už neopakovali. Ak sú ostatné prvky v zlom stave, ktoré spôsobili poruchu motora, situácia sa môže znova zopakovať a výmenný motor sa stane nepoužiteľným.

V prípadoch, keď sa chyba vyskytla v piestoch, je potrebné skontrolovať aj časovanie zapaľovacieho systému, karburátora, vstrekovacieho systému a sacieho potrubia , ako aj skontrolovať tlak oleja a prietok olejového čerpadla . Okrem toho v prípadoch, keď má vozidlo olejový chladič – nazývaný aj výmenník tepla – bude mimoriadne dôležité diel dôkladne rozobrať a vyčistiť.

skontrolujte staré poruchy

2.- Čistenie motorového priestoru

Po demontáži starého motora a prevodovky je vhodné dôkladne vyčistiť celý motorový priestor, pričom vždy dávajte pozor, aby ste nenamočili diely a elektronické prvky. To uľahčí montáž prestavaného motora a bude oveľa efektívnejšie.

3.- Montáž príslušenstva:

Pred montážou príslušenstva nezabudnite odstrániť ochranné kryty. Tieto plastové zátky sa vkladajú do väčšiny otvorov motora, aby sa zabránilo vniknutiu cudzích častíc do motora počas prepravy a predmontážnych prác, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť jeho chod.

4.- Skrutky a matice:

Majte na pamäti, že mnohé matice a skrutky sú na jedno použitie, preto bude vhodné ich nahradiť takými, ktoré dokonale sedia s uťahovacími momentmi špecifikovanými výrobcom. Okrem toho je vždy vhodné premazať skrutky hlavy valcov, a to ako na vrchu, tak aj na závite.

Je vhodné vždy dodržiavať pokyny označené výrobcom vozidla, ako aj pokyny, ktoré označujú poradie uťahovania skrutiek.

5.- Zotrvačník motora:

Ak boli k prerobenému motoru dodané aj nové skrutky zotrvačníka, staré sa nesmú znovu použiť. Skrutky musia byť upevnené, ako sme už uviedli v predchádzajúcom bode, správnym dotiahnutím a kontrolou, či korunka aj nosná plocha spojky nevykazujú poškodenie a/alebo opotrebovanie. Taktiež by sa nemal vymieňať zotrvačník, ak bol dodaný s motorom, pretože by sa mohli objaviť problémy s vyvážením.

zotrvačník

6.- Distribučná súprava:

Aby sa predišlo chybám pri montáži alebo predčasnému opotrebovaniu, je nevyhnutné, aby rozvodová súprava nainštalovaná s prestavaným motorom bola nová. Rozvodnou sadou rozumieme sadu: rozvodový remeň, napínač, ložiská, vodná pumpa , termostat a remeň príslušenstva.

7.- Montáž kladiek:

Kladky musia byť správne namontované, pričom sa vždy uistite, že je centrovacie zariadenie správne umiestnené. Skrutka kladky musí byť zasunutá s príslušným utiahnutím a ak je to potrebné, musí sa použiť aj tesniaci prostriedok, ktorý zaručí fixáciu. Okrem toho je potrebné pred montážou skontrolovať povrch remenice, ktorý dosadá na kľukový hriadeľ, aby bolo možné zaručiť správnu montáž.

2024    FIFOAUTOSHOP.SK - Eshop s autodielmi